Chocolade lolly's

zondag 10 maart 2013

Ik hou van koopjes! Winkels als de Action zijn dan ook mijn favoriet. Bij de Action kwam ik laatst super leuke siliconen lolly malletjes liggen in de vorm van een bloemetje en een dubbel hartje. Als extra kwamen hier wat mini lollystokjes bij. Voor slechts €1,09 per stuk kon ik de mallen dan ook niet laten liggen!
Daarnaast verkopen ze er tegenwoordig ook chocolade tabletjes, in puur en wit. Ook hebben ze geel, roze en oranje met een smaakje. Ook deze doosjes staan hier in de kast, maar ik vind de smaak toch erg overheersend! 
De chocolade is makkelijk te smelten, wel moet je zorgen dat de chocolade goed getemperd wordt. Op de aanwijzingen op de mal staat dat de chocolade buiten de koelkast weer opstijft. Dit was met deze chocolade echter niet het geval. In de koelkast ging dit stukken sneller!

De smaak van de chocolade is goed, dit doet zeker niet onder aan een reep chocolade, de tabletjes maken het dan ook makkelijk om dit in een precieze portie te laten smelten. Deze chocolade is €1,49 per doosje, waarvoor je ik geloof 200 gram krijgt. In vergelijking met een reep is dit zeker niet duur!

Met een spuitzak waar je een klein puntje van knipt kun je de chocolade goed in de vorm krijgen. Belangrijk hierbij is wel dat je goed de malletjes op de ondergrond tikt, zodat alle luchtbelletjes verdwijnen.

This entry was posted on zondag 10 maart 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

1 reactie op “Chocolade lolly's”

  1. Super leuk idee! ik heb de dubbele hartjes gekocht! Mooie foto's ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.