Paaskuikens

donderdag 21 maart 2013

Met pasen in het vooruitzicht wilde ik eens iets anders dan de koekjespaashaastaart en paaskuiken taart doen. Een simpele variant hierop zijn de kuiken cakepops! Veel heb je niet nodig en ze zijn zo klaar!
Zelf heb ik het met fondant gedaan, ik had nog wat geel liggen waardoor ik automatisch hier voor koos. Het is wel leuk om vleugeltjes te maken voor de kuikens, iets wat ik pas bedacht nadat ik de foto's al gemaakt had.
Wanneer je eenmaal het trucje door hebt is dit vrij gemakkelijk en snel. Een andere variant is natuurlijk chocolade! Bij de Action verkopen ze gele chocolade, die naar vanille smaakt. Ook kun je witte chocolade nemen en deze kleuren met kleurstof op olie basis.

De oogjes heb ik gemaakt met mijn foodpen. Iets wat ik na de afgelopen weken absoluut niet meer wil missen! Met mijn verjaardag heb ik ook een paarse foodstift gekregen, maar de zwarte is als basis item toch echt onmisbaar.

De bloemetjes op de foto heb ik gemaakt met de uitstekers en het malletje wat bij het lente nummer van 'taarten decoreren' zat. Het magazine waar ik niet zo heel dol op ben. Ik heb dit nummer dan ook speciaal gekocht voor de uitstekers, sjablonen en 'stempel' voor de bloemetjes.

This entry was posted on donderdag 21 maart 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Laat een reactie achter

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.