Appel cakepops

zaterdag 10 november 2012

Naast alle halloween cakepops, heb ik ook cakeballetjes met stukjes appel gebakken. Hoe leuk is het dan om met fondant (rode of groene chocolade kan natuurlijk ook!) appel cakepops te maken!

In de cakepopmaker kun je met veel soorten beslag werken. De standaard cakebeslagen, maar ook die met een smaakje. Eigenlijk maak je dus in een handomdraai een lekker balletje cake, omdat de baktijd maar erg kort is. Met verschillende soorten beslag wil ik nog eens wat gaan uitproberen, zo las ik op internet ook over brownies in de cakepopmaker.

Voor de appelballetjes heb ik op 1 pak fijne cakemix van koopmans, 1 appel gebruikt. Achteraf zou ik gaan voor anderhalve appel, die je fijn snijd als een gesnipperde ui. Mix dit door het beslag en voeg eventueel nog wat kaneel toe.

Voor de werkwijze om fondant netjes om de cakeballetjes te krijgen, verwijs ik je graag naar mijn mummie cakepops

This entry was posted on zaterdag 10 november 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Laat een reactie achter

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.