De uiteindelijke wedding cupcakes!

woensdag 20 juli 2011

Bijna twee weken geleden (alweer!) was het zover, de bruiloft waar ik cupcakes voor mocht maken! Ik was al op tijd begonnen aan de versieringen, omdat de roosjes erg veel werk in beslag zouden nemen!
Ze bleven tegen de tijd, dat ze op de cupcakes mochten dan ook mooi in hun vorm!

Zoals ik in een eerdere post (zie hier) al liet zien, kon het bruidspaar kiezen uit een aantal designs. Uiteindelijk hebben zij voor onderstaanden gekozen:

Diamant patroon met pareltjes
De grote donker roze roos
De kleine roze roosjes



Ik kan helaas nergens meer de foto van de andere doos vinden, met de overige cupcakes!

Uiteindelijk waren het twee volle dozen met in totaal 45 cupcakes voor de bruiloft. De ceremoniemeesters kwamen de cupcakes in ontvangst nemen en vonden ze er erg leuk uit zien. Gelukkig!
Na de bruiloft kreeg ik terug dat de cupcakes erg lekker gesmaakt hadden!

This entry was posted on woensdag 20 juli 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Laat een reactie achter

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.