Rijbewijs cupcakes

zondag 10 juli 2011

Hoi allemaal!

Het is al even geleden dat ik aankondigde, om alle cupcakes van de laatste tijd op mijn blog te zetten. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn photoshop nog steeds niet werkt en ik hiermee eigenlijk de moed opgegeven heb. Nu ben ik ze gaan verkleinen/verscherpen via picassa en dat kan ik niet helemaal naar mn hand zetten, grr!
Afgelopen week was de bruiloft, waarvoor ik bruiloftcupcakes mocht maken! Ik hoop nog te horen hoe alles bevallen is, maar dat komt vanzelf!?

Hier alvast een foto die van de rijbewijs cupcakes voor mijn zusje, aangezien ze van roze houdt leek het me leuk om roze autotjes te maken. Ik had twee varianten, eentje zoals hieronder op de foto, maar ook eentje met een roze auto en witte letters die YES zeggen. Erg leuk om te zien!

En hier ook een compleet overzichtje van de cupcakes!

This entry was posted on zondag 10 juli 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

1 reactie op “Rijbewijs cupcakes”

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.