Cupcakes from the past 1

vrijdag 20 mei 2011

In deze post wil ik wat cupcakes laten zien, die vast niet onbekend zijn voor de mensen die mijn hyves kunnen zien. Voor deze blog, liet ik al regelmatig mijn creaties (zowel sieraden als baksels) daar zien!

Hier dan ook even een kleine 'cupcakes from the past' verzameling.
Paascupcakes 2011, Pasen is geen pasen zonder het zoeken van eieren. In deze cupcakes zaten witte en bruine chocolade eitjes verstopt!

Koninginnedag cupcakes 2011 met oranje slagroom en een kroontje van fondant. Als verassing heb ik het beslag gedeeltelijk oranje gemaakt met kleurstof.

This entry was posted on vrijdag 20 mei 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

1 reactie op “Cupcakes from the past 1”

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.